Mollet del Vallès

Aquest cap de setmana (18 i 19 de novembre) ens ho hem pres de relax, anem a Mollet del Vallès a la trobada que organitza l’Associació de Col·leccionistes de Mollet i comarca, només anem a canviar, res de paradeta, portem punts de llibre i sobrets de sucre.

Marxem dissabte a migdia, la idea es fer nit allà i estar aviat a la trobada. Aquesta escapada ha de servir per desconnectar del dia a dia, a més d’aconseguir noves peces per la col·lecció.

Un cop instal·lats a l’hotel, vàrem anar a passejar per la vila doncs és la primera vegada que la visitem. Ens recorda molt el barri on vivim, amb un extraradi dormitori i un centre més viu. Ja hem aconseguit uns quants sobrets de sucre que no teníem (dels cafès que hem fet per la tarda).  Hem pogut gaudir, com espectadors, de la cursa nocturna pels carrers de Mollet, ja son ganes córrer amb el fred que fa però ja ho diu la dita, “sarna con gusto…” . Sopem al centre i cap a l’hotel a dormir que bona falta ens fa.

Al matí, sortim de l’hotel direcció al lloc de la trobada. Esmorzem en una cafeteria que hi ha al costat del lloc del Mercat Antic, un lloc bonic i amb molta història on es desenvolupa la trobada.

A la trobada hi ha diferents col·lectius. Salutacions als amics de El Troc, als amfitrions i als coneguts. A partir d’aquí comencem amb els canvis i les converses amb altres col·leccionistes i amics. També vam fer provisió de fulles per guardar punts de llibre a la paradeta de El Troc i, com no, també ens vàrem fer amb el puzle de punts de llibre i la sèrie de sobrets de sucre commemoratius de la trobada. També vàrem comprar la sèrie de sobres de sucre amb els escuts de les viles de la província de Tarragona (orgull pelacanyes hehehehe).

Un dia genial on els canvis van ser el de menys, la bona companyia, nous contactes i l’ambient van ser el millor.

Segurament que hi tornarem 😉

Comparteix-ho a les xarxes

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *